Thursday, September 14, 2006

A letter from him with stupid excuses

It has been a very long time since i check my yahoo mailbox.... and i am surprised to receive a mail from him. The mail was sent on 21 Aug, which was the very next day after the boon lay photo competition. and i am disgusted at what he wrote:

hey jen!

i noticed you were trying to call me sunday. :) thanks and i'm sorry i wasn't able to take your call. i was in a photography competition at the time and couldn't answer you.

anyway, i've got some bad news - during the competition i lost my cell phone. i'll probably have to change numbers. so, until then, the internet is the only way to contact me. can you please send me your number again? i'll let you know when i'm connected again.

catch up with you soon!


看得出来,虽然在比赛现场假装看不到我,但他显然的不想和我就这么失去联络。这封信,应该是他想破了头,最后,唯一能成立的理由了吧。可是,怎么会有这么笨的解释啊?当时,他在躲我,那是个不争的事实,再迟钝的人都看得出来。

他可能是打算赌一赌,用“根本没看到我”这一招: 反正他从头到尾都一直背对着我,我们也没有任何对话,我走到右后方,他就正好背对右后方;我走到左后方,他这时也“刚巧”背对左后方。而手机,他在信里已经做了自认为合理的解释。

他爱怎么说,随便他。但他居然还可以装作若无其事,如往常一样,一点都没提到与他同行的“女性友人”,好像是他自己一个人参加比赛一样,讲得如此轻松自在,这点我真的觉得不可原谅。他置她于何地啊?他怎么这么不负责任,还一心想着到处去采花蜜?现在我真的很看不起他的人格。他呀!丢脸丢到家了。

如果我要是他,我就不会再联络我了,因为当时被发现,已经丢脸丢死了,事情既然无可挽回,那么更应该珍惜还拥有的。没想到他的脸皮跟陈水扁一样厚,凌晨马上再写封信给我,为的是要能和我继续保持联络。真想不透他那颗脑袋在想什么。和我联络,比他自己的面子重要吗?
再来,他凭什么认为我就会相信他那可笑的理由?是不是现在的女孩子都那么好骗啊?还是他认为他的魅力无穷,女生都会宽容地对他睁一只眼,闭一只眼?

“wasn'table to take your call.” 哦?是吗?
屁啦!
有股冲动想告诉他,他那个时候,拿在手里让手机一直响却不接的一切举动,都被kk的大炮盯着呢!


当他的女友,真可怜。那个女孩,还是趁早离开他吧。


No comments: